Torsdag

Ja nu undrar ni säkert varför jag inte är i skolan och skriver prov som alla andra i min klass? Det är helt enkelt så här att vi hade match igår mot notviken (vi vann med 3-0!) jag var innan matchen väldigt osäker på om jag skulle spela, för jag kände att mitt knä inte var 100%, men övertalade mig själv att det var lugnt. I slutet på matchen smällde jag ihop med en tjej och vred hela knät, bajs! Våran sjukgymnast Jessica tyckte att vi skulle till akuten för säkerhets skull, dock kände jag att inget var av, men vi for dit ändå och satt där hela jävla natten. Bara för att få bekräftat att inget var av. Dock har mitt yttre ledband och minisk fått sig en smäll, som följd kan jag inte stödja alls på mitt ben, och gråter som en bäbis om jag råkar vrida knät en millimeter fel.

Skickade sms till min lärare och meddelade att jag inte skulle kunna ta mig upp och skriva prov 8.15, så istället börjar jag 11.15, vet inte när jag ska göra provet men det löser sig nog. Snart kommer mommo och skjutsar mig till skolan, Bara så ni vet kan ni räkna med en grinig Malin framöver, jag är riktigt, riktigt less.. puss på er allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0