Tisdag

Hei!
Nu måste jag berätta om hela min gårdag! Kom till träningen, värmde upp och snackade sedan med mina tränare, dom skickade hem mig :( har fått irriterade slemsäckar i knät så det går knappt att böja, ber en bön att det är bra till seriepremiären på lördag!!!!

Jaja, var ingen idé att stanna kvar då så jag for på ifk matchen, såg den med Sandra Josse Beccy :) ifk vann med 5-1, självaste Gurra fick göra mål, mycket roligt! Efteråt käkade vi på max.. eller jag åt pommes för jag tycker verkligen inte om hamburgare nå mer, sjukt, förut älskade jag det :s Sen drog vi till Udden och grillade körv med Kim, Grönlund och Bobban. Det var mys, fast vi stannade inte så länge, körde istället bilkurragömma och det var mycket mycket roligt!! Höll på till ca halv 2, jag som är kvällstrött var nära döden.

Och som ni kanske förstår har jag varit riktigt övertrött idag, jag och Rebecca har ägnat vårat hål åt att göra fula videos, självklart kommer ni få se dem här i bloggen :D varför inte på en gång? Enjoyyyy.. ;)


Jag var lite hes från allt skrikande igår, ni får ursäkta!

Förresten, nu har jag fått min kamera, så kika på face för bilder från valborg :)

Kommentarer
Postat av: iza

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

2009-05-05 @ 15:24:08
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: Sandra

och ännu mera bus blir det nog tonight! :D

2009-05-05 @ 15:46:39
Postat av: hannnad

HAHAAHAHA! :D

2009-05-05 @ 18:57:57
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: mollan

haha klockren!;)

2009-05-05 @ 19:55:14
Postat av: linne

hahahahaha

2009-05-06 @ 22:48:11
URL: http://linnewl.blogg.se/
Postat av: Elina

Alltså så jäval ful! :P hahaha

2009-05-08 @ 17:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0