Tisdag

Hade nkprov idag, det var precis som jag trodde det skulle vara, och jag säkrade ett g, precis vad jag behövde :) Fick efter det skjuts hem av Pettan, det var väldigt väldigt snällt för mitt lilla knä var väldigt väldigt ont efter att jag envisats med att försöka köra lite aerobic osv på hälsan.

När jag kom hem hann jag sola med sololja, äta jordgubbar, läsa bok, somna och kissa innan lilla Annika ringer och är DÅ klar med sitt prov. Jag ber för kvinnan att hon får bra på det där provet så allt slit inte var i onödan, jag beundrar viljan där måste jag säga!

Har nu bytt om till myskläder och min kväll kommer bestå av plugg, mat, mys och städning. Inte det optimala jag vet, men jag kommer känna mig duktig imorgon och det är viktigt då vi ska slå klackarna i taket! Det blir party i rutvik där vi firar Elina och Viktor som fyllt 18 båda två, grattis på er förresten! Innan är det middag hos Elina och jag hoppas innerligt på Waldorf, saknar deras gudomliga chilikycklig!

Sen är det en sak jag inte riktigt förstår mig på. Fick godkänt på mitt mattenationella prov, jätte kul jag fick G i matte B, MEN då har jag ändå kompletering? Hur kommer det sig? Frågan är om jag behåller mitt G om jag struntar i dom där kompleteringarna? för jag orkaaaaaaaar inte mer, är så grymt skoltrött så hälften vore nog.

Nä nu måste jag stoppa något i maggen, den bokstavligt talat skrker efter föda, då jag nu har tränat för första gången på typ en vecka. godkväll!

hittade en söt video på beccy och hennes vovve :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0