Söndag

Det blev en mycket skön lördag för min del, jobbade i tre timmar, väldigt lite folk så vi fick tid till att fika en del :) efter jobbet kom sedan Beccy och Empan till mig, vi gjorde paj och såg Robinson innan vi fick en sjuk idé om att fara och fiska? haha. vi gjorde iallafall det med Pettan och Bibi, allt var frid och fröjd förutom att vi inte fick någon fisk :( MEN sen när Empan skulle kasta sitt sista kast lyckas hon slänga ner hela spöt i ssab-sjön, paniiiiiik! Vi försöker fiska upp det men det går inte så bra. Så jag gör det ända rätta och klär av mig och hoppar i, fyfaaaaaaaan vad kallt och äckligt det var! Grävde runt där efter spöt ett tag men hittade det inte, Bibi tog över efter mig och lyckas tillslut med att få upp spöt, thank god!

Haha men det var väldigt kul efteråt måste jag säga! Vi var inte så sugna på att fiska nå mer så vi for och såg Twilight hos Bibi, underbar film! :)

Nuuu idag har jag farit på morgonen och dömt en internmatch mellan Liras herrar, innan vi hade lagfoto och träning med laget, kom ganska just hem och ska snart käka. Senare blir det Van veeteren med Beccy, skönt skönt! Pusshejjjj


 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0