söndag

Hei bloggen

Efter en väldigt krävande helg sitter jag nu här och är helt utslagen, usch och fy. Har ganska precis kommit från en morsdagsmiddag hos mommo, efter maten somnade jag ganska snabbt och sov i två ljuva timmar :)

I Fredags kom Johan till mig, vi hade först tänkt fara och grilla i piteå, men min pms hindrade oss lite där, men vi hade väldigt mysigt iallafall :)

okej och nu måste jag berätta om min hemska lördag (tänk på att jag hade feber också)
Jobb i fyra timmar
Åka bil i en timme
Sitta i en kyrka i två timmar
Fika i en timme
Åka bil i en timme igen
Och sen när jag tror att jag ska få chilla och fira Ida så slutar de med att jag kör alla hela kvällen från halv tio till halv två, gissa om jag var less. Men det var absolut sista gången jag var nykter! skönt :) Jaja efter det fick jag iallafall köra den efterlängtade sträckan till Rosvik och Johan :) Har aldrig kört så fort i hela mitt liv, och kommer förmodligen aldrig att göra det igen! Måste tacka lilla Kaj för att hon satt med mig i bilen hela kvällen :) pussi gumman!


kusin konfirmerar sig :)



Lite bilder från Ida :) Grattis i efterskott stumpan!


Kommentarer
Postat av: jullanp

Men filåt för att du fick hämta min börsss :(

2009-06-01 @ 00:31:01
URL: http://jullanp.blogg.se/
Postat av: kaj

du, för Karl Fabricius gör jag allt. Jag har hellre HIV och Karl, än ingen HIV och ingen Karl :) hehe...

2009-06-01 @ 01:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0