söndag

Hej alla glada!
Hemma från Rosvik, haha. Hade tänkt komma hem igår på förmiddagen, men vad ska man säga, Rosvik har en stark dragningskraft, hehe :) jag är dock väldigt glad att jag stannade, för det har varit underbart mysigt! Och brun har jag blivit!!

Nu sitter jag här med Hp som var på besök när jag kom hem, ska snart skjutsa henne till mommo och moffa och själv ska jag bege mig till Ribban för plugg. Jag har ju varit sååå duktig i helgen och gjort mycket skolarbeten.. hehe. Nä, jag är lite less på mig själv, blir råplugg ikväll, imorgon och på tisdag. Funderar på att stanna hemma imorgon, förstår ni hur underbart det hade varit? Vi får se hur jag gör :) hoppas alla haft en jättemysig helg, precis som jag, än en gång :) puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0