Söndag

Det blev en lååång kväll igår, tur att den var väldigt rolig :) Sandra och Beccy såg Robinson hos mig, tyckte det var lite trist att Angela åkte ut :( men mycket bättre än Lucas!!! Sedan for vi till Kim och Bobban, Emmelie hängde också på, vi körde lite bilkurra, haha det blir aldrig tråkgit! I slutet betämde vi även straff till dom som blev hittade, och det var ännu roligare! Älskar Beccys kreativitet! Vi for också hem till Bobban och vilade ett tag vilket var underbart för mig som var i klass med Johan Boman än en gång när det gäller att vara trött. Men sedan kom någon nöt på att vi skulle köra kurra med dunk? Haha fast det var faktiskt jätte kul! Jag och Emmelie hade bästa gömstället och jag skrattade så det sprutade tårar

Emmelie: Malin, stäng av ljudet på mobilen!
Jag: va?
Emmelie: men ta bort vibrationen
Jag: det är min mage som kurrar

haha, just då var det nära att jag kissade i brallorna, övertrött som jag var :)

När jag kom hem däckade jag på en gång, klockan var nog vid tre? och idag sov jag till klockan ett! Det var länge sedan men underbart skönt! Tänkte precis säga att det också var väldigt skönt att ha varit nykter hela helgen, men så var väl inte riktigt fallet, mina kära vänner Annika och Sandra peppade mig till tusen att halsa två mycket stora glas med sprit i fredags, då hade jag dessutom druckit Ooze till maten på Caffa haha. så fort någon peppar med att filma kan jag inte säga nej :s alltså finns det en film på mig då jag gör just detta, vad tror ni, är det något ni vill se? Det tror inte jag, haha! Nu funderar jag på om jag ska fara och kika på min brors match eller plugga. Han ska dock spela med div.4 väldigt stort för min lilla matteplutte, måste ju nästan vara där och stödja honom! Fast jag behöver plugga också.......... Kan se om jag hinner klämma in det innan det blir Wipeout och Van veeteren med Bex ikväll, pusshej!


Jag, Kim och Sandra utför ett straff, haha!

Empan på vårat supergömställe, det var exakt så sort att båda rymdes :)

Finns två saker till som är värt att nämnas, i fredags snusade jag Skruff (världens starkaste snus typ) utan att bli snusfull, och ikväll ska jag träna för första gången efter min knäskada, håll era tummar! puss

Kommentarer
Postat av: hannnad

Bilkurra är sååå jävla roligt :P

2009-05-10 @ 15:06:42
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: empis

hahaha cheeef!

2009-05-10 @ 19:45:53
URL: http://emmmeliel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, jag älskar bilden på oss å kimme! så jäkla kul :D förörigt var det nog jag som var nöten att komma på kurra med dunk ;) höhöh

2009-05-10 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0