Onsdag

VET NI VAD?
Britney Spears kommer till Svergie, biljetterna släpps snart, jag, Sandra, Annika (mfl?) ska diiiiiiiiiiiiiit! Förstår ni det? Den artist som aldrig blir dålig, tänk hur länge man har lyssnat på henne! tusen bra låtar! Gud jag är helt lyrisk!!!! Finns bara ett litet problem, som inte är så litet heller faktiskt... min tränare har tänkt skicka mig till sommarproffs lägret i umeå, som jag tror är samma vecka....... vad gör man? Eller det är ju ganska självklart vad jag vill, men hur lägger jag fram för min tränare att jag hellre far på konsert än ett läger med chans att komma långt inom sporten? Detta kommer att tära på mig ända fram tills det är ur världen, ni får ursäkta mig om jag har humörsvängningar!

Vi lämnar det för nu. Igår var jag med Sandrow hela kvällen, vi for förbi Jossan och hämtade upp henne, hängde hos styrman ett tag, käkade körv på Kvantum, pluggade osv. Jag sov även över där och det var väldigt mysigt, haha vi tänkte gå till skolan på morgonen, så här lät det när klockan ringde

Jag: Sandraa....?
Sandra: Jaaa.....?
Jag: Ska vi ta bilen?
Sandra: mmmmmmm....
Sen sov vi båda igen inom loppet av några sekunder, det var himla skönt! Jag är nu i efterhand väldigt glad över vårat beslut, regnet har ju vräkt ner hela dagen, fy vad trist!

jaja, min kväll kommer bestå av styrketräning och plugg. Men tack och lov blev kommunikationsprovet imorgon framflyttat till nästa vecka, lite mer mys ikväll alltså :)

Och avslutningsvis vill jag meddela er alla att jag köpt ett nytt abonemang plus en ny mobil. så nu är jag ägare av telia max 25, jag ringer gratis och smsar gratis till alla, hihihi :) pusss!

Jag och rebecca var mycket sämre än vad jag och markus var på mim-leken (Rebecca sjunger och jag gör så att det ser ut som att jag sjunger, haha)

Kommentarer
Postat av: Britta

HAHAHAH Malin så jävla kuuuul!

2009-05-07 @ 11:13:37
Postat av: hm

sägs att biljetterna kommer att kosta 4500kr till konserten

2009-05-07 @ 14:42:35
Postat av: Sandra

dom dyraste biljtterna dvs de bästa platserna kostar 4500kr ja :)

2009-05-07 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0