Ljus

Min dag har varit väldigt mörk, trots det otroligt fina vädret! Triiiiiiiist att man är handikappad just nu!? Höll på att bryta ihop idag på skolan, om inte Kajsa hade hittat mig hade jag nog legat där själv på en bänk och tyckt synd om mig själv hela dagen. Haha, visst är jag mogen? Men det känns redan bättre, har upptäckt att jag kan stå på benet om jag har knät spikrakt, framsteg! Nä jag tror inte detta blir så långvarigt faktiskt, dock en lång rehab, kul.......

Nu saknar jag mamma mer än någonsin! Jag behöver någon som pysslar om mig :) Stackarn är i stockholm, flyget gick sju imorse och ändå satt hon med mig på sjukhuset hela tiden igår, kom hem väldigt sent. Nog är det tur att man har mammor :)

Nu har jag tänkt försöka ta tag i lite plugg, när jag ändå inte kan röra på mig är de tlika bra att få saker gjort
*Nk prov nästa vecka
*Tre passinlämningar nästa vecka
*Kommunikationsprov om två veckor
*Bokredovisning om två veckor (jag har inte börjat läsa boken ännu vilket är väldigt olikt mig!)
Och säkert något mer som jag förträngt.

god kväll allihopa!

Juste! Imorgon efter skolan kommer jag inte hem, gissa vars jag ska? haha Rosvik såklart! Det börjar nästan bli så att jag kan göra rosvikstestet på facebook, men jag vågar inte riktigt ännu, ska skaffa mig lite mer rutin! :) Och detta är första helgen på väldigt länge jag inte känner mig taggad inför fest. Så det blir inge sånt för mig! Inte nu bara för att jag är invalid, jag har ju ett vad! ;) Kaanske att jag håller mig nästa helg också, får se hur mycket Elina tjatar :p men imorgon blir det iallafall bio, var tänkt bowling men den idén sabbade jag ju ganska hårt. aja, tror på en mycket mysig kväll, hoppas alla får det lika bra som jag :)

Kommentarer
Postat av: Kajsi

Åh, vad uppmuntrande du var då.... :'(



Och ja, helst hade jag velat dö i din bil.

2009-05-14 @ 18:54:27
Postat av: beccy

malin, stackare...:S hoppas det blir bra snart!

ja, hehe. du har ett vad ;)

2009-05-14 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0