bara för att jag inte orkar plugga

HAR DU:

Ett förhållande: jo, det vill jag nog kalla det :)
Haft ett seriöst förhållande: ja
Haft sex denna månad: ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: nä :)
Sagt något som du sedan ångrat: vem har inte?
Snusat: hehe ja
Bilddagboken.se: jo, dock inte aktiv :p
Lunar.se: tror inte den är kvar :(
Playahead.se: nä
Slagit någon: jo, första och sista gången :)


DAGENS:
Klädsel: mjukisar, tubtop och kofta
Frisyr: uppsatt
Låt: Mayhem, alltid ;)
Saknad: hm, torkat renkött, åt allt igår :( 
Köp: bensin :p
Godis: glass?
Humör: underbart, älskar vädret! 
Tanken när du såg dig själv i spegeln första gången imorse: godmorgon, ful frilla


FÖRSTA:
Bästa kompis: Frida :)
Bil: Min michu :)
Resa: canarieöarna :)
Jobb: akka?
Köpta skiva: ?
Piercing: Öronen
Konsert: ?


SENASTE:
Personen som sms'ade dig: Iza :)
Personen som ringde sig: Hemmet Ribban :)
Personen som Du ringde: Sandra :)
Personen som du kramade: Sten :)
Bilfärd: nyss till ok :)
Filmen du såg: någon läskig och dålig med Johan :p
Gången du grät: jag vet inte, eller jo, idag på matten :p haha
Måltiden: hamburgare och klyftpotatis osv


SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: jaaa
Våga hoppa bungyjump: ja!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: Beror på personen
Kunna springa 50 mil: nä
Hellre ta bilden än att vara med på den: nä ;)
Kalla dig själv lycklig: ja :)

VAD:
Gör du just nu: Ska ut på prommis med Simpa
Ska du göra imorgon: skola, plugg :o
Har du med dig på bio'n: popcorn!
Är det för färg på dina byxor: blå
Är det för väder hos dig just nu: SOL
Skulle du göra om du vann på lotto: resa


BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: nä :)
Hur gammal blir du på din nästa födelsedag: 19
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jo
Använder du huvtröjor: njää
Vill du ha några tatueringar eller piercingar: räcker med det jag har :)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön, eller motsatta: båda :)


VAL:
Solnedgång eller soluppgång: nedgång :)
Sommar eller vinter: Sommar!
Vilken ålder har varit bäst hittills: 18 ;)
Sova på sida, mage eller rygg: sida :)

BRUKAR DU:
Peta i näsan: njäää
Titta på dig själv i spegeln: aaa :)
Gnälla: jo :p
Skrika: då det behövs :)
Sova: ja :)
Ha ångest: om jag gjort något jag inte borde, ja
Skada dig själv med flit: nä  :)
Ta mediciner du inte borde ta: nä
Vilja dö: nä
Drömma mardrömmar: jo :o
Drömma sexdrömmar: jo :p
Ta droger: nä :p
Försöka vara annorlunda: inte försöka
Klä dig i svart: ibland
Gå till kyrkan: nä
Gå i skolan: ja
Röka: ibland på fest
Ha sex: aa
Ljuga: om det behövs ;)
Hata folk: hehe ibland
Lita på folk: för mycket :)

VEM:
Saknar du: jojje :)
Vill du döda: M
Rörde dig sist: Sten :)
Vill du slå: jag slåss inte :)
Vill du kittla: Bror, fast det är inte värt det..
Vill du prata med: Mamma
Skrek du på sist: bror
Vill du vara som: Hon som sjöng med Araz i melodifestivalen!
Sårade dig sist: ?
Vill du bli galet full med: alla!
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma då jag fick ta hennes tankkort :D
Är vackrast på jorden: jag? hehe nä men jag vet inte, typ hon som sjöng med araz, haha :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0