Shopp

Det tog en minut av min prommenad innan jag insåg hur gärna jag ville jogga, gjorde det ett tag innan jag insåg att jag inte ätit någon frukost, så det kändes inte som någon bra idé att springa då, tog mig istället en väldigt lång prommis, gick massa omvägar osv, höll seriöst på att svimma när jag var i stan av hunger!

Mamma tog som tur var med mig på Waldorf, och jag åt supergod mat, blev lite mätt iallafall :) Sedan kämpade jag inne på Monki, det var sjukt mycket folk och jag vart förbannad rent ut sagt, för jag ville ha vartenda plagg där inne! Fick med mig tre tröjor hem, och därmed var pengarna slut, fast mormor var där och bidrog. Suuuuuurt! Men jag älskar min mamma, hon köpte mig ett par skor och jeans idag, imorgon far hon till stockholm och har tänkt köpa mig en jeansjacka där, mmmmm :D

Då dagen idag har varit väldigt braaaaaaaaa!





lite av dagens inköp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0