Torsdag

Dagen i Arcus var mycket trevlig, var dock väldigt trött och jag somnade på en gång när jag kom hem, kände ingen som helst lust att ta mig ut till Tunavallen för att spela match i detta kalla väder, men det gjorde jag! Matchen gick inte bra, vi spelade superdåligt och den slutade 0-0. vi brukar ju vinna mot Notviken men det kändes som att matchen var lite för kort (vi spelade endast 2*20)

Nu ska jag lägga mig och läsa min underbara bok, imorgon blir det att ta bilen till skolan, HUR skönt? Ska till Arcus direkt för ännu en match, hoppas den går bättre!

Sitter nu på min brors dator för det är något fel på våran, jag fick låna den i FEM minuter, men egentligen så gör jag tydligen aldrig något snällt för honom så jag hade tur idag. Snåla jävla idiotjävel, märks inte på långa vägar att vi är släkt, FY vad jag hatar detta pubertetsmoster just nu! Nåja, ska ju ändå vara glad att jag får sitta här i hela fem minuter, jag kanske hinner läsa EN blogg eller nå.. haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0