Torsdag

Haha Petter ringde och väckte mig halv 11, paniiiik jag skulle ju var i stan tio :o ja det kan inte hjälpas så jag ids inte stressa nu, ska snart ta en prommis in och äta med mamma, seeen ska jag kolla in Monki :)

hade världens bästa arbetsdag igår! Stannade till och med en timme för länge och bara snackade med ledarna efter att ungarna gått hem. Och imorgon var jag så himla sugen på att se A-juns match, så jag och Christian ska köra varsin bil med ungar till ishallen så dom också får kika, underbart! Kan göra i princip vad jag vill med barnen, och jag kommer redan bra överrens med de flesta :)

Innan arbetspasset ikväll blir det ett gympass, ingen fotbolssträning då ledarna inte är med och jag missar helst inte jobbet, då måste jag bara jobba igen, för det är upp till mig själv säger Gurra att få ihop 40 timmar i veckan! :D

men vi hörs och syns  folket! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0