Tisdag

Vilken härlig dag det har varit! Jag och Jossan har gått på isen, grillat korv och bara myst :) synd att hon inte är hemma varje dag, det blir väl för mig att börja hänga med mormor och farmor snart, haha! Nä men nu har jag snart träning, det har jag inet imorgon så jag kör löp och styrkepass på dagen, så himla skönt det är att vara hemma och göra vad jag vill!

Sen på torsdag öppnar ju Monki, gissa vem som kommer vara först där ;) hehe, medans ni alla går i skola och är på prao och shoppar jag allt nytt! Synd bara att plånkan är lite för lätt för tillfället, ska försöka få med mig mormor :).

nu har jag dessutom snart läst ut min bok, väldigt väldigt tråkigt :(

lägger in lite bilder från dagen senare! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0