Söndag

Lady Gaga - Fashion ♥


Denna Lady verkar inte ha någon gräns för hur mycket bra låtar hon kan leverera, måste säga att jag dyrkar henne nästan lika mycket som Laila Bagge, haha! Satt faktiskt just och kollade lets dance, hon är grym! Min stora dröm här i livet är att få medverka i det programet och bli lika bra som henne :) haha.

Gårdagen bjöd på väldigt många olika saker, började kvällen med att skära bort min fingertopp, okej nu lät det säkert värre än vad det är, det var inte en speciellt stor bit som for men ont gjorde det, huva! Sedan käkade vi ju då hos mig och drog vidare till sunderbyn och hälsade på Rebels lagfest, trivdes inte riktigt där så jag och Jaako åkte med PA och Rasmus till TommieK! Och där myste vi på ett bra tag innan kvällen slutade, vet inte hur det gick till men somnade med mobilen i handen och smyckena på, vaknade inte heller av att folk ringde eller smsade haha.

Ska nu snart på en prommis med Jullan innan jag för första gången kör till min träning! Dessutom ska jag plocka upp Britta, Ida och Frida efter vägen. Lite nervös är jag, haha :)

Glömde tyvärr kameran igår så jag har inga bilder att bjuda på, eller kan slänga upp en på min bil för alla som är nyfikna :) pussbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0