Söndag

Finns inte ord som kan beskriva hur trött jag var imorse! Då jag gick och la mig igår snurrade fortfarande världen i mitt huvud, SÅ mycket fick jag i mig i fredags, väldigt lyckat. Var dessutom FÖR trött för att kunna somna igår, jag och Petter for och gled en sväng efter jobbet innan jag tog mig till sängen :)

Nu är jag som ni kanske förstår heeeeeelt slut i kropp och själ. Hade då match imorse som inte gick speciellt bra, jag var inställd på att få spela innermitt men istället blev det mittback, har spelat som det EN gång tidigare i mitt liv, förstår inte tankarna som rör sig i stenpeters huvud ibland, dom flesta hade ovanan positioner dessutom. Jaja nog om den matchen! Efteråt var jag ju tvungen att fara till den där jäääävla dommarutbildningen igen, har hatat varenda sekund av den! Men nu är jag väl typ klar som dommare, kul?

Haha nu ska jag sluta klaga, men min dag har inte varit den skönaste, blir en tidig kväll ikväll, och dessutom ledigt imorgon och på tisdag :) PUSSSS!


mysig bild från fredags :)

JUSTE!!!!
Grattis Filla till körkortet! (fem dagar sent, förlåt!)
Grattis Sebbe på 18årsdagen!!!!!! (En vecka sent, förlåt!)
Grattis Sebbe (IGEN) till körkortet!!!!!! (tva dagar sent, förlåt!)

Kommentarer
Postat av: Hugman

var inte instruktörerna bra iaf?..haha

2009-03-29 @ 03:32:36
Postat av: Malin

haha, dom dög :)

2009-03-29 @ 16:20:22
Postat av: Anonym

haha...det blev inte ett D istället för ett S där?!

Hoppas läget är bra....Kontaktar dig om praktikmatcher om du nu vill döma?!

2009-03-29 @ 21:58:22
Postat av: Malin

Nädå ni var okej :) haha. Ja fast jag har ju typ aldrig tid, kan man inte ha så att man bara sätter upp sig själv på matcher och inte blir tilldelad några på fogis?

2009-03-31 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0