Snöstorm

Gud vad jag blir tokig på vädret! Skulle köra till farmor och hamnade såklart bakom en plogbil och var tvungen att köra över en meters plogkant :o. Trodde sedan inte att jag skulle ta mig ut från gården då kanten där blev ännu högre, fast traktorn tog bort allt tillslut, underbart! För skotta är inget jag gör i första taget, fy för nackspärr och ryggont :s

Sitter nu här och mår smått illa, känner mig slut i hela kroppen och väldigt sliten, det var tänkt fest på onsdag men jag vet inte riktigt om min kropp pallar det alltså :O ska ta det lugnt ikväll och imorgon så får vi se vad som händer :)

Måste säga att jag sitter här och kan inte sluta tänka på Tommies kattunge, det var bland det sötaste jag sett någonsin! Är vanligtvis väldigt rädd för katter men denna var så söt så det gick inte att motstå, lekte med den i princip hela tiden jag var där och blev såklart allergisk. Tänk vad hemskt egentligen att jag inte kan gosa med underbara små varelser som kattungar, blir så deprimerad då jag tänker på att jag typ aldrig kommer kunna ha djur, ni förstår inte hur lyckligt lottade ni är allihopa som inte har några allergier! Kände bara att jag var tvungen att säga det, haha :)

Malin min lilla blomma min röda ros
Du får det att pirra i min lilla nos
Tusen vackra fjärilar som flyger i magen min
Jag hoppas så innerligt att jag nån dag får bli din
Malin min lilla gumma, min kviga
Utan tvekan skulle jag för dig gå ut i världen och kriga
När jag ser dig mitt hjätra dunkar
DUNK DUNK DUNK
Och med dig i mina tankar blir jag knäsvag och kroppen lika tung som en full hockeytrunk

Tillsammans är vi så roliga, coola och knäppa
Med dig vill jag åldras och gå hand i hand och aldrig släppa!

Hittade denna fina dikt just, tänker inte avslöja vem som har skrivit den ;).. eller jo, jag gör nog det imorgon, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0