Onsdag

Tog mig mot alla odds upp imorse och åkte till fritidsgården, fixade gröt till alla tappra prommenerare! Beundransvärt att frivilligt GÅ på morgonen innan skolan i tio minusgrader. Bestämde mig sedan för att jobba då på skolan, började inte förräns om två timmar så jag mös på där och sov en sväng, sedan hade vi bad med söta killar innan jag sluade för dagen!

Funderar på vad jag ska göra nu, fick lön igår så det kanske bli stan? Börjar ju trots allt inte om sex timmar, haha :). Och för alla intresserade ska jag bjuda på våfflor idag på fritidsgården, det kan ni ju inte missa va!? Kommer bli grymt!

Nä nu ska jag nog ta en dusch, lyssna på denna sköna låt och njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0