Med andra ord

Det blev ännu en kväll hos Sebbe med spelet "Med andra ord", förbannat skönt med två vinster ;) Det var lite alkohol inblandat denna gång dock, gjorde det hela lite roligare. Men som vanligt var jag spiknykter. Eller kanske inte som vanligt, men det börjar kännas tröttsamt att sepå när andra blir fulla hela tiden, haha. Vi hann med lite bastu också, vilket var väldigt mysigt! Fast jag har inte riktigt koll på om jag får basta med tatueringen? Jaja det gick iallafall bra.

Nu har jag ganska precis kommit hem, skjutsade gänget som var hos Sebbe till någon fest på BV, innan jag hämtade päronen i stan, dom hade varit på All Star och var himla nöjda med kvällen, haha alltid lika kul :)

Snart blir det sängen, har match imorgon på morgonen. Dock ingen viktig match, vi möter storfors :s inte allt för bra. Dessutom ska jag sitta på bänken första halvlek på grund av lite olika saker, så det känns inte som att det är världens undergång om jag är lite trött. Måste dessutom läsa 300 sidor i min engelskabok tills på måndag :o men så går det när man sparar allt till sista dagarna, synd att man aldrig har tid att läsa nuför tiden!


Jag är galet avundsjuk på denna bruds sångröst!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag fick iallafall inte basta med min tatuering, bara så du vet malin. Det var det enda jag inte fick göra! :)

2009-03-08 @ 23:04:35
URL: http://mliyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0