Måndag

Igår gick jag och Jullis på en prommis, det är ganska lustigt att så fort temperaturen sjunker under 15 -  så vill hon ut och lomma. Det var iallafall trevligt så jag klagar inte :)

Träningen var kort och onödig, efter den for jag till Wallenberg och såg Beck med han och Pettan :) mysigt!

Och nu idag har jag precis klivit upp, ska snart bege mig till farmor för en plätt-lunch, mmm! efter det blir det stan och ikväll träning somvanligt, hade ju egentligen tänkt besöka Alko idag men tydligen måste far min byta vinterdäck innan det blir långkörning med bilen, lite trist :/. Men det får hinnas med det också!

Nu måste jag fara, hörs och ses, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0