Måndag

Okej, denna natt kan ha varit den värsta jag varit med om, har vaknat var och varannan minut, ja ni vet hur det är att vara sjuk! Grymt less redan, lever på naturläkemedel och panodil.

Och ni som har följt min blogg ett tag har säkert märkt hur mycket jag har varit sjuk nu i höst/vinter. Det kan inte bero på annat än hur nertränad jag är. Vi får hoppas att det blir bättre nu när försesongen nästan är över. Ska dessutom vara så nykter det bara går fram till sommaren, bra va? Återstår att se hur jag lyckas med detta. Min far som alltid har rätt tror att jag kommer vara sängliggandes i en vecka, jag hoppas han har fel så jag kan ha riktigt kul på fredag och EFTER det ta tag i mitt liv, hehe ;)

Nu ska jag... typ sova? Det finns ju så himla mycket att göra när man är sjuk. Nä men jag är väldigt sugen på att fara och hyra en film, känns dock inte lika lockande att visa mig ute i detta skick, haha vi får se, hejdå på er!

 


hoppas detta kan göra mig frisk fortare, vad tror ni? :)


Kommentarer
Postat av: frida

bra då är vi två, för jag ligger nämnligen hemma jag med.. bajs, de suger! krya på dig <3

2009-03-30 @ 13:54:03
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/
Postat av: Malin

Nää.. gulle :( det är synd om oss! Detsamma! :)<3

2009-03-30 @ 14:08:49
Postat av: baben

Malin, du ska vara så full det bara går till sommaren!;)Och när sommaren kommer ska vi vara ännu fullare;)

2009-03-30 @ 17:29:12
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/
Postat av: Sandra

Krya på dig sötnos! Jag ska tänka på dig så du är bättre till Fredag ;) KRAMAR

2009-03-30 @ 22:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0