Måndag

Försov mig imorse, ajajaj alltså, inte likt mig alls. Kan bero på många olika saker, mest troligt för att mamma är i stockholm och att jag var uppe väldigt sent. Men det händer ju alla någon gång!

Kom till skolan och fick tillbaka mitt matteprov, VG :D man kan väl säga att jag är rätt så nöjd! Sen behövde vi aldrig ha redovisningen i SHn, eller den blir på onsdag istället, en väldig tur!

Nu sitter jag och lyssnar på underbara Halo med Beyoncé, säger som Kajsa att videon är riktigt, riktigt fin :) fast bäst är videon till single ladies, grym dans!

eller vad säger ni?

Ikväll är det träning, endast en timme, och det ska bli så himla skönt, dessutom har vi mental träning imorgon istället för fys, mycket viktigt! Dock har vi match utomhus på torsdag, satans kallt :s

Om ni har tur kanske det kommer in några riktigt snygga bilder på Ribbans blogg idag, värt att kolla iallafall ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0