Lördag

Sundis-cupen är nu i full gång, hade match igår mot norrsken, det blev en visnt med 1-0 tror jag? hur som helst var vi inte speciellt bra.

Efter den for jag och Ribban på bio och såg män som hatar kvinnor, fan vad sjukt jävla bra film, helt otroligt! Den var hemsk :( efter den blev det en väldigt tidig kväll, för vårat lag hade match mot Ribbans lag imorse, gissa vilken tid? jo KLOCKAN SJU. Som sagt inte mänskligt. min tränare Sten hade beslutat sig för att "spara" mig, han tyckte att det skulle bli en lite lättare match, så jag fick börja på bänken, less var jag för jag ville verkligen möta detta lag och sa det till han igår, ooooch efter halva fick jag hoppa in som forward! underbart, det var verkligen roligt!

Men en lätt seger vill jag väll inte påstå att det var, vi har som svårast att spela mot lag med lite rutin, men matchen slutade iallafall 3-1 och det var skönt!

Nu har jag varit hemma och sovit, ska snart tillbaka till arcus för match mot gällivare :) skirver ett bättre inlägg ikväll när jag har tid :, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0