Lök

En sak är mysig med att vara sjuk.. Att bli ompysslad :)

Igår kom min far hem med oändligt massa goda frukter och pressade och hade sig till mig :) mamma kom hem med massa böcker som jag ska börja på så snart jag läst ut min nuvarande bok - Nobels testamente av Liza Marklund, sjukt intressant! Och till sist kom mormor och morfar med underbart torkat renkött plus en jeansjacka, gissa om jag är nöjd? :) Jag har letat som en galning efter just denna jeansjacka från HM, min mamma likaså i stockholm men den har varit slut överallt, och så hittar mormor den i Finland, great!

dock så blir jag anstängd av mista lilla rörelse, därav rubriken. Och har duschat nu ett antal gånger. Får se hur det går imorgon att skriva nationellt prov i fem timmar, instängd i en sal..... blä


MEN nu till min fråga, vars gäller det på skärtorsdagen!? Kafelino eller Grace känns som att grace är lite mer lockande om man tänker på lokal osv. Man börjar ju kunna Kafelino nu utantill.. haha men tala gärna om för mig vars ni tänker fara? :)


Kommentarer
Postat av: hannnad

Mest troligt Grace ;)

2009-03-31 @ 20:02:22
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Sandra

GRACE :D

2009-03-31 @ 21:47:01
Postat av: sofia

grace

2009-04-01 @ 10:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0