Lira

Hallå! Jag har ju glömt berätta för er om den väldigt roliga frågesporten vi hade med laget i lördags, allt handlade då om vårat lag och var 37 olika frågor som kunde vara allt från "Vem är quarehunter i laget?" "Vem har piercade nipples?" "Vem "Matchar sina underkläder oftast?" "Vem övningskörde på FYLLAN för att få sitt körkort betalt" "Vems mamma hälsade på E-type och trodde att det var en bekant?" "EN och samma kille har hållt på med FYRA tjejer i laget, vilka är tjejerna?" osvosv, haha det var väldigt roligt att höra allt om alla. Jag fanns med i TVÅ av frågorna, nämnde båda här ovanför.. hehe

Sitter nu och kikar lite på Lulles match, hoppas verkligen det blir tre poäng ikväll, men jag tror på det faktiskt! Har lyssnat på muskler utav stål mest hela dagen haha! SYND att jag har träning och missar typ hela matchen..................!!!!!

Nåja, nu ska jag hämta upp Brillo, heejs!




Kommentarer
Postat av: Iza

Men nu måste du berätta vilka! Blev ju nyfiken :D

2009-03-10 @ 15:36:07
URL: http://izabellaerkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0