Juste!

Fick ett telefonsamtal igår från mammas jobb, mamma är i stockholm så jag förstod ingenting. Men när jag svarade fick jag veta att hon hade beställt den fjärde boken i Twilight serien i mitt namn, och Elizabeth ringde och berättade att den nu kommit på svenska! Jag gissar att jag kommer vara helt omöljig att kontakta tills denna underbara bok är utläst, sen kommer jag vara deprimerad en längre tid för att det är sista boken.. vet inte om jag är glad eller ledsen men mina ögon har redan fyllts med tårar. Haha det är sjuuuuuukt hur mycket böcker påverkar mig, love them!

Men efter jag läst den ska jag börja om på serien igen, det var mer än två och ett halvt år sedan jag läste första boken :o

ville bara säga det, pusspuss :)




Kommentarer
Postat av: vickani

haha, måste få kolla igenom ditt bibliotek tills när jag ska flyga;)

2009-03-10 @ 19:24:49
URL: http://vickani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0