Fredag

Festen i onsdags blev nykter för mig, trist när jag väl var där, men mycket skönt efteråt, kunde roa mig ändå även fast jag var väldigt sugen :). Var istället chaufför, vet inte huuuur många svängar jag körde, hade ju tänkt tjäna lite pengar på att köra men jag gick snarare back ganska mycket, haha. Men tur att jag fortfarande gillar att köra, ska snart fara och hämta mitt körkort som jag aldrig hann med igår, sen ska jag nog plocka upp Josse så ska vi till biltema och kolla på fräna saker till bilen, haha! Och ikväll ska jag vara fyllechaffis till mina och Beccys föräldrar ;)

Var uppe väldigt länge igår så jag måste nog sova lite middag om jag ska orka vara uppe länge inatt igen :) men puss på er allihopa, här kommer lite bilder från då brudarna förfestade här i onsdags :)






haha jag, Edin och Emmelie for och kollade på Truls häst :) mycket trevlig kväll måste jag säga och den slutade med att Empan sov hos mig, myspys :)

Juste, efter tolvslaget sjöng vi alla för världens sötaste Beccy som fyllde 17 igår (torsdag) puss på dig gumman! ♥

Kommentarer
Postat av: empis

yeeei =)

2009-03-06 @ 17:07:39
URL: http://emmmeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0