Torsdag

Vaknade imorse i Sandras lägenhet, utan mat och toalettpappar... och bakis! Kändes väldigt, väldigt ovärt för typ en timme på Kafelino, hade lika gärna kunnat vara nykter och mått bra idag! Men men, onsdagsklubben svek som vanligt inte, jag och Sandra dansade som galna och hade verkligen jätte kul! Höjdpunkten var när de spelade Mayhem, ni kan inte ens tänka er min extas!

Hade iallafall brännboll på hälsan imorse, Jossan sa att man skulle vara ärlig och räcka upp handen ifall att man var duktig på att slå, jag gjorde självklkart inte det för jag har aldrig prickat bollen då jag slagit :p MEN då vi började spela prickade jag bollen nästan varje gång och slog långt varje gång dessutom, var helt i chocktillstånd eftersom att jag var smått bakfull, men det kanske är vad som krävs ;)

Ska snart iväg och kika på min match, efter det åker jag direkt till Rosvik :):):):):) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0