Tisdag

Johan kom aldrig hem idag, vilket svider i lillhjärtat på mig, dock får jag träffa honom imorgon, hoppas att jag överlever!

Inatt sällskapade Josse med mig istället, det var underbart mysigt med massage och prat och allt som övernattningar innebär ni vet.. Inatt ska jag sova med Josefin igen, dock i Beccys säng.. med Beccy också, double plesure!

Förresten så fick vi sluta jobbet halv ett idag, jag och Josse körde sedan gärnet till arcus och badade med Emmelie och Johanna, trots det lite risiga vädret så var det skönt i vattnet! Jag träffade Fridis, vilket jag inte gjort på väldigt länge, så det var himla kul, vi har mycket att ta igen :)

Nu ska jag ta med mig filmen "Taken" och cykla til hertsön, har hört av många att filmen regerar, så jag hoppas att vi också tycker det :) puss godnatt!

Kommentarer
Postat av: vickani

såg den i helgen, den var grym! och jag gillar inte ens actionfilmer ;o

2009-07-01 @ 01:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0