Midsommarafton

Har haft en liten blogg torka sedan jag kom hem från Grekland som ni kanske märker :) funderar på att lägga ned bloggen faktiskt. Men för Izabellas skull slänger jag in ett inlägg nu, kanske det sista?

Jag har haft en väldigt påfrestande vecka sedan jag kom hem, fotbollsskola syftar jag nu på. Fy vad barn kan vara tröttsamma, tror att jag fick lite gråa hår... Men såklart har dom varit underbart söta och snälla också!

Tiden som jag inte jobbat har jag tillbringat med Johan, han for precis hem från mig för att fira midsommar i Rosvik, jag kommer dock att stanna i luleå, hemma hos mig faktiskt med söta tjejer :)

Snart är josse och beccy hos mig och då blir det fix, ha en riktigt trevlig midsommar! :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0