Måndag

Goddag!

Idag har jag varit på stan med min karl för att hitta kläder till hans bal, det gick mycket bra och vi var klara egentligen efter tio minuter, men spenderade ändå ca två timmar på stadens torg :) hann med att äta sushi tillexempel, Juhan hade aldrig smakat det förut, så det var spännande :)

Efter staden tänkte jag att jag var tvungen att fara till lilla Beccy och kolla så hon inte blåst bort, inte helt omöljigt i detta väder! Det hade hon som tur var inte och jag lämnade över hennes väska och nu sitter jag här hemma och väntar på käk. Sedan ska jag bege mig till sjulsmark med mitt lag, vi möter infjärden och jag hoppas verkligen på vinst!

Juste, igår var jag med Josse och Beccy, vi drog och spelade kubb med bjöksgrabbarna, och jag måste säga att det var ytterst nära att flickorna vann! Och efter en glass på donken hade vi raggat upp ytterligare några grabbar som följde med och spelade volleyboll på porsön, mucket kul!


så underbart att man äntligen kan vara ute på nätterna utan att frysa!

Kommentarer
Postat av: emma

kan du inte stoppa in en bild på din pojkvän?=)

2009-06-01 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0