Lördag

Är hemma från Rosvik nu, denna gången var jag inte där själv, hade med mig lillbeccy! Väldigt roligt att hon också får upptäcka byalivet, haha :)

Gårdagen var jätte mysig! Vi åt på Waldorf innan vi bowlade på tuna. När vi sedan kom till Rosvik såg vi film och myste på, väldigt, väldigt länge :)

Kom ganska precis innanför dörren, har varit på en utbildning angående fotbollsskolan som börjar snart, vi ska ha den största gruppen med de jobbigaste ungarna, ojoj, jag kommer vara gammal efter denna vecka..

Ikväll hade jag tänkt fara till Western Farm med mina ladies, MEN, jag skippar det för denna gång. Trots att EMD kommer dit och det är premiär och allt möljigt så måste jag fan ta tag i mig själv och börja packa, far utomlands imorgon och har inte ens börjat tänka på vad jag ska ha med mig, dessutom kommer Johan till mig efter deras fiskekväll, mys :)


Juste! Hoppas min älsklings Josefin har det bäst i turkland, we miss you!

Kommentarer
Postat av: josse

ar vı med varann pa fotbollsskolan eller?=p

2009-06-06 @ 22:30:13
Postat av: Malino

Nä det är vi inte!!! :O:O Du är med Adam Thorell och Marcus J, jag är med Petter, Masoud och Arvid..

2009-06-06 @ 23:34:21
URL: http://mawlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0