ett litet inlägg

klart man saknar att blogga, herregud, jag tror jag måste börja skriva dagbok eller något liknande :)... eller så tar jag helt enkelt upp bloggen igen, har ju inte varit inaktiv allt för länge och har dessutom förvånansvrt många läsare fortfarande varje dag, kanske ni saknar mig med? ;)

Just nu sitter jag hos Johan, inget ovanligt med det nu för tiden. Känner mig riktigt hemma här, och det känns som att jag har känt Johan hela mitt liv, är verkligen glad att vi träffades! Jag vet egentligen inte om jag vill ge Annika cred för det, men ett litet tack måste du få! :)

Det var tänkt att jag skulle sola tlls det är dags för mig att bege mig till Akademibokhandeln för jobb, men det gåååår inte! För varmt ute och jag r verkligen inte på sol humör när jag inte kan svalka mig i något vatten, dock badade jag och Johan igår, det var jätte skönt :D

Nä hörni, det här var guld att få skriva av sig lite, börja läsa min blogg igen så lovar jag att jag ska börja blogga effektivt ett tag igen :)

Fast nu är jag utan Jojje tills onsdag, det blir deppinlägg :) haha, puspsuuspsupsupsuspusshej!

Kommentarer
Postat av: iMb

man kan inte klaga att det är fööör varmt.. :o

2009-06-27 @ 16:02:02
URL: http://imb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0