Pdol osv

Pdol blev en rolig historia, började festen i Ankans stuga med väldigt mycket folk, for sedan till en annan förferre där vi upptäckte att min klänning hade spruckit i röven och verkligen inte gick att använda, typiskt mig! Fick iallafall låna klänning av Mallan, mycket snällt :) Kvällen slutade med att jag och Johan tog taxi hem för 600kr för att han vägrade ta bussen för 50kr, puckoapa säger jag bara! Vilken tur att jag gillar dig ändå!

på söndag skulle vi fara till Jojjes stuga, tidigt! Vi vaknade klockan tre, och for klockan sex. Men vi hade det mysigt där borta ändå. Måste bara nämna min panik över alla jääääävla renar på vägen, äckligt tröga och fula djur!!!

I Måndags for vi till lycksele där vi campade och gick på zoo, jätte mysigt det med! Nu är jag hemma och sur som det argaste biet som finns. Vi förlorade matchen idag mot blåsmark med 3-0 och jag kan väl inte direkt säga att jag var bra, uuuuuusch och fy! Jaja, nu ska jag ringa Johan, toffelmallan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0