Trettondagsafton

Hej
Idag har jag varit på stan med Jossan hela morgonen, köpte genomskinliga bh-band och lite klämmor, och en ögonfransböjare plus en rough :) Vart nöjd med inköpen trots att jag fortfarande är utan kort och äger väldigt lite kontaner på grund av det :s

Ikväll blir det fest på malmudden med härliga människor, är lite rädd för hur det ska gå med tanke på hur svag jag fortfarande är i min kropp, hur kommer den reagera på alkohol? Det är ju frågan, haha hoppas det går bra :) Nä nu ska jag och Josse laga lite mat, hehe mums :)

gammal bild, puss på oss! ;)


Kommentarer
Postat av: empis

heheh, kommer ihåg den kvällen =)

2009-01-05 @ 23:49:26
URL: http://emmmeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0