Torsdag

Jag är så arg på min tandläkare så det är inte sant, vilken idiot! För det första så var han väldigt otrevlig, för det andra så är mitt problem att jag slår ihop med mina framtänder ibland när jag pratar eller tuggar, det problemet löste han genom att slipa ner mina tänder!?!!??! Det är ju just det som händer när dom slår i varandra, att dom slipas ner så det börjar ila, problemet har ju bara blivit värre, nu ilar det ännu mer, visserligen slår dom inte i varandra lika mycket mer, men det var ju inte precis den lösningen jag hade väntat mig.. less!

Nu sitter jag här och har precis ätit, har också lyckas läsa ut min bok så jag har inget att längta efter nå mer, haha :( Måste be min mamma fixa mig en ny, gud vad skönt att jag kommit igång med läsningen igen, det är så himla skönt!

Måste också bara nämna vilken otroligt rolig aerobic vi hade idag på hälsan, älskar verkligen mitt program!


Idag har vi firat lilla Joel som var första 91an i klassen att fylla 18, grattis! :)

Kommentarer
Postat av: linnea

vad sa du, träffade josse danny ?!?!?! ;D;;D;D;;D coolt :)

2009-01-15 @ 17:27:18
URL: http://linneaajs.blogg.se/
Postat av: vickani

Haha, såg bara halva kommentaren, då stod det bara till; men lägg ner, tänkte att du var missnöjd med mitt bloggande ;)

2009-01-15 @ 20:14:52
URL: http://vickani.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0