Tisdag

Sjukt att skolan börjar om två dagar igen, har legat inne mest hela lovet och varit sjuk, hur kul är det :o? Så jag ska försöka ta vara på den sista ledigheten så gott det går :) Idag blir det hockey och bastu, tror inte att det kan bli bättre än så! ;)

Gårdagen var iallafall väldigt rolig med några undantag, förfest hos Danne med bra folk :) haha, hade mycket trevligt! Sen drog jag och Sabina in till Grace vid halv 11, resten kom mycket senare :p. Dansade galet mycket och det känns idag i mina fötter haha. Trist bara att det ska finnas så mycket bittra människor som bara måste bry sig. Frågan är varför? Jag tvivar på att ni gick ut första gången då ni var 18, kanske var det folk som fick er utslängda då? Ja jag vet inte, tycker bara det är trist och tragiskt. Och för er bittra så blev jag inte utslängd, tyvärr :) Och jag fyller år snart så då är det ingen idé att bråka :)

Har precis ringt och väckt både Fagge och Andre, den sistnämnda gick dock inte att få liv i, haha får försöka igen lite senare :) nu ska jag ta mig något i magen och tagga inför lite skridskor :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0