Tisdag

Mycket mysig dag idag alltså, synd bara att den måste sluta med världens fyspass när den började med ett.. Känns som att jag kunde haft annat bra för mig, men men. Haha våran svenska lärare är heelt bakom flötet, idag frågade jag och vi inte kunde läsa på lektionen, men nej vi hade så mycket annat viktigt för oss så det hann vi verkligen inte, gissa vad vi gjorde, vi SJÖNG hela lektionen? Inte för att jag klagar, men hur mår hon egentligen?

Efter skolan hade jag körlektion, gick mycket bra, men nu måste jag komma ikapp med teorin säger dom, annars får jag inte köra mer :O och efter det gick jag och Oskar och fikade, vet inte huuur länge vi satt och pratade men tiden gick väldigt fort.

En av bilderna där jag tar bort fanskapet!

Sedan så vill jag skriva några lugnande ord till folk som nu kanske har p-stavar, eller rättare sagt en uppmaning, ta inte ut den på ungdomsmottagningen! Gör det där någon kan det, typ läkare. Jag har fått höra att där går det oftast utan problem, sen så kan man tydligen kräva en bedövningsspruta, kuuuuuul att jag får veta det nu i efterhand :O

Och så vill jag även gratulera Sara Larsson på hennes 18års dag idag, grattis grattis! :)

Och om folk blir ledsna på mig för att jag inte hör av mig så beror det på min mobil! Har absolut inga nummer och inte heller tid att sitta och leta upp nummer, gör det först när jag fått mitt nya sim-kort meed mitt gamla nummer, vilket borde vara imorgon :D hehe men pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när tar du körkortet hjärtat :)?

2009-01-27 @ 19:24:55
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/
Postat av: SL

Taack sötis :) <3

2009-01-28 @ 16:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0