Tisdag

Bloggade aldrig igår, hade inte tid och ork, har egentligen inte det nu heller, vill bara läsa min bok :) haha. Nä men mamma har gett mig "Gömda" av Liza Marklund, sjukt hemsk bok, det går inte att sluta läsa :s Har egentligen lektion nu men ingen skulle typ gå så jag gjorde det inte heller, känner mig som vanligt väldigt dum, men det är ju ingen idé att jag går själv på en lektion :p

Har även haft körlektion idag, gick rätt bra :) vaknade också med öroninflamation imorse, hör typ ingenting med ena örat och har grymt ont, men jag har inte alls tid att äta någon jävla medicin så det får vara, går förhoppningsvis över :) ska också till tandläkaren på torsdag, är så less på att dom har struntat i mina klagomål så länge och nu ska jag inte ge med mig! Raporterar mer sen om vad det gäller osv :) Nuuuu ska jag gå och läsa fram tills min asjobbiga träning ikväll, ha en trevlig dag! Puss

Haha Robin har knäppt massa fina bilder med min mobil :)
   
   
Bildkvalitén är inte den bästa för han använde typ maximal zoom på alla bilder, men visst är dom söta? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0