Söndag

Fick sova ut i morse och det var underbart! Sitter ändå här nu och är helt slut, blir en väldigt tidig kväll ikväll :) Har inte gjort speciellt mycket idag, hade träning där vi spelade hela, tränade inför futsal sm, spännande det kommer bli :D for sedan på Hockey med Jossan och även Beccy kom efter ett tag :) Luleå vann med 5-3 och det var en bra match :)

Sen vill jag bara säga till er att jag ska inte tattuera mig bara för att göra det, det är något jag och mormor har lovat varandra i flera år att vi skulle då jag fyller 18, en gemensam sak för oss två, kommer bli jätte bra :)

Jooooo, vi for förresten på bio igår, och såg australia, mycket bra film! Väckte mycket olika känslor, rekomenderar den! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0