Söndag

Nu har ilskan från telefonen lagt sig, glömde ju att säga att kvällen i övrigt var väldigt kul! Och dagen igår vart perfekt :) Var inte speciellt bakis och Josse kom till mig på morgonen, vi lagade mat och sen ringde mamma och frågade om jag kunde jobba, självklart kunde jag det, finns inget bättre sätt att fördriva tid än att jobba på akademibokhandeln, love it! Efter jobbet for jag hem och sedan till josse som hade kalas :D Vi beställde mat och åt hur mycket godsaker som helst :D jag avvek dock tidigare än alla andra, toffel kunde man nog kalla mig, haha Oskar kom till mig och myste, och nu har han precis farit hem :)

Ska äta på en stund och sen bär det av på träning, tror att jag har mycket energi att göra av med så det ska bli skönt :)


Kommentarer
Postat av: hannnad

Malin! Vad hände med våran diskussion om tofflar?! :O

2009-01-25 @ 17:43:21
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0