Smurf

Jag har som sagt inte varit så här sjuk på väldigt många år, men en sak är ny. Jag är blå om mina händer, ben, om halsen och runt munnen. Verkligen obehagligt och jag fattar fortfarande inte varför :s Kan ha att göra med min dåliga blodcirkulation kanske? Aja hoppas att det har försvunnit helt till morgondagen, det är ju inte speciellt läckert precis :P haha

nu ska jag krypa upp i soffan med mamma och se sex and the city filmen, såg den igår men kan se den även idag för mammas skull :)

Stackars farfar har fått fara in till sjukhuset igen, han fick komma hem någon dag innan jul men fick då kräksjukan och har nu haft det i typ en vecka, han får ingen näring stackarn :( han var så deppig igår och sa att han kommer nog inte bli frisk förräns till midsommar, men det vore ju verkligen hemskt :o hoppas på en bättring nu när han får drop osv :)




såååå skön låt, men som sagt, brittan leverar alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0