p-skit

Nu har jag tagit ett beslut, jag vet inte om jag ska berätta det innan det är gjort.. hehe ;) nä men det är inget drastiskt, jag ska ta ut min p-stav. Efter ha mens oavbrutet i nästan ett år börjar det bli dags känner jag, och inte en dag för tidigt! Den här förbannade jävla staven har nästan bara varit till besvär, följ mina förändringar:
* Mindre mängd mens men i mycket större utsträckning 
* Sämre hy
* Mycket mer mensverk
* Mindre pms
* Mindre bröst (kan bero på att dom blev större av mina p-piller jag åt innan)
* Mer ofta huvudverk
* Mer känslig både fysiskt och psykiskt

ja listan var nästan bara negativ, så jag har höga förväntingar på mig själv nu när jag tar bort den. Dock kommer jag aldrig klara av att minnas äta piller varje dag igen :/

Men nog om tråkigheter, vill ni veta hur mycket lyx jag har unnat mig ikväll? Tog ett varmt skönt bad med underbart badsalt och doftljus, när jag klev upp åt jag världens godaste räkor innan mamma gjorde mig en omelett, brukar inte tycka om ägg, men den var helt okej :) sedan masserade mamma mina fossingar och nu väntar jag på att united 93 ska börja, en perfekt bakisdag! Fast jag är inte bakis :) hihiih

Imorgon ska jag luncha med mormor, blir thaithai skulle jag gissa, mumma :) och ska visa lite saker jag önskar mig när jag fyller år, nu är det inte så himla länge kvar!!!!!!!!!! :) pusshej



Kommentarer
Postat av: Paulina

ojdå låter inte som att p-stav är så bra haha jag som funderade på att sätta in en..sjukt omständigt med p-piller glömmer alltid dom, hur är allt med dig annars?:)

2009-02-08 @ 22:54:31
URL: http://paulinaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0