Onsdag

Vill börja med att säga att jag har fått tillbaka mitt gamla nummer nu (0702968239), känns superkul och jag hade många sms att läsa när jag slog igång mobilen :D alltid roligt! Men sen vill jag be er allihopa att skriva erat namn efteråt när ni skickar sms till mig, för jag har inga nummer nu, så det underlättar för oss alla om ni gör det :)

Sen vill jag säga att dagens goda gärning kom från mig! En gammal, gammal tant skulle kliva av bussen, hållplatsen innan min. Men hon ramlar den stackarn när hon ska kliva av, fick paniiiiik och sprang fram och lyfte upp henne, hjälpte henne sedan att gå en bit :) visst är jag snell :)?

Men den kanske viktigaste saken idag är att min lilla Rebecca fyller 18 år, känns helt overkligt och jag har svämmat över med varma käslor för hennes skull idag :) efter skolan tog vi en liten fika. Hoppas du får en underbar födelsedag älskling! <3 Näst på tur att fylla år är annika, som kommer att firas på fredag ;) hehe


Jag måste själv erkänna att det var den sämsta insatsen i paint i tidernas historia, men att rita är inte riktigt min grej, hehe. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0