Onsdag

Hade världens tyngsta dag igår, förutom att skolan var jobbig satt jag en timme på körskolan och pluggade teori innan jag hade körlektion, efter den fick jag stressa till skolan och leta min skridskor som jag glömt, haha hittade dom som tur var :) sen gick jag och Beccy lite på stan och köpte present åt lilla Jossan :) sen var det bara hem, käka och sen iväg och prova nya overaller till fotbollen, och efter det fys, har ingen träningsverk idag vilket är skitskumt, har nog aldrig kört så mycket ben som jag gjorde igår :o

Dagen idag blir också väldigt tung, har haft matteprov för ett tag sen, gick väldigt väldigt dåligt. Men efter sista lektionen fick jag skjuts hem av Sandras pojkvän, och det var fan guld värt! Ska sova nu en stund innan jag ska till posten på björx och jobba med laget? har ingen aning om vad vi ska göra eller hur länge vi ska jobba :O

Måste berätta en liten sak! Alltså min tränare måste vara den gulligaste i hela världen. Han ringde mig för någon dag sedan och sa att Alvik hade tagit kontakt med honom och skulle vilja värva mig, och frågade vad jag hade för inställning till det osv, och jag har ju som vetat detta ett tag och hunnit tänka igeom mitt beslut..  och det blir defentivit spel med lira för min del! Vill verkligen vara med att ta upp laget i tvåan för jag är helt säker på att vi går upp! Dessutom tränar inget lag i luleå lika hårt som vi gör så jag ser nästan ingen anledning till att byta, iallafall inte år, vi får ju se h ur det blir sen :) Och när jag berättade detta för min tränare så började han gråta :) haha han är såååååååå söt, babblade om hur viktig jag var och att han var så glad, jag kunde ju självklart inte heller hålla mig för tårar så där satt vi och grät i telefonen :) gulligt va?

Sen har jag en annan väldigt viktig sak att dela med er, IDAG så fyller min sköna Josefin ååååååååååååååår :) puss på dig gumman! Och vi ska fira ordentligt i helgen! ;)

   
Grattis Jossan!        Vi hade skridskor på hälsan i tisdags, superkul! :)

Id2fra tar över korridoren

Kommentarer
Postat av: vickani

haha lilla hjärtat, att han plattat håret kanske? ;)

2009-01-21 @ 18:29:50
URL: http://vickani.blogspot.com
Postat av: Elinaa

alltså vah, shit vilken djup kille :) En tuff tränare med ett stort hjärta :P

2009-01-21 @ 19:18:18
URL: http://Elajjnaah
Postat av: Antejohan

hehe,undra om ni hade flyttat er om min klass kommit där:P

2009-02-02 @ 21:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0