Nyårslöfte

Eftersom att jag spenderade många timmar ensam på nårsafton fick jag mycket tid till att tänka igenom ett bra nyårslöfte. Och kom fram till att ett bra löfte för mig skulle vara att tagga ner! Haha, efter lite diskussion med mig själv och Fagge insåg jag sen att vad finns det egentligen för anledning till att tagga ner? Jag är ju bara mig själv och gör det som faller mig in. Nä det är helt klart jag och jag ser det som något positvit. Istället ska mitt nyårslöfte bli att strunta i vad alla andra tycker om mig! Eller kanske inte mina vänner osv, men folk som pratar och tycker en massa utan att egentligen känna mig.

Så det ska bli det ända egentliga löftet jag ska försöka hålla :) Vilket kommer bli en utmaning i sig, men jag ska göra mitt bästa :)

Och för alla som är intresserade har jag typ högre feber idag :o Vilket betyder att jag blir sängliggandes och missar cupen inte bara idag utan även imorgon och mest troligt på söndag med.... Väldigt väldigt trist men jag får finna mig i det.
Puss allihopa och jag önskar mitt lag lyckatill i innebandyn idag :)


Kommentarer
Postat av: hannnad

krya på dig älskling!

2009-01-02 @ 15:28:13
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0