Nyårsdagen

Jag valde att inte blogga alls igår, väldigt klokt av mig tror jag. Hade nog mest gråtit ut min frustration för er kära läsare, haha :). Men nu är nyårsafton över, och jag blev sängliggandes med hög feber som väntat, DOCK så vart jag inte ensam på 12slaget, min invalide vän Sebastian erbjöd mig sällskap och självklart tackade jag inte nej! Jag blev typ frisk när han kom, haha nä men jag blev väldigt mycket piggare och det var skönt att slippa vara helt ensam :) Så vi gjorde det bästa av situationen och såg film och åt glass och massa annat :)

Idag har jag knappt någon feber alls, kanske pyttelite, nu är hostan som värst och det är ju ett tecken på tillfrisknande :) Men jag ska totalvila hela denna dag plus morgondagen! Blir ingen inneabadycup för min del som jag sett fram så mycket emot :( laddar istället inför stepin-cupen på lördag, hoppas att jag är återställd och spelklar tills dess :)

Och måste säga tack till er som var söta och ringde/smsade mig för uppmuntan, glud värt :)

Nu väntar jag bara på att alla ska vakna och lägga in bilder från gårdagen, kan bara föreställa mig hur fina alla var :)


Jag för väldigt många nyår sedan :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca rasch

Mallan jag ska spela innebandycup idag! Hahaha jag får spela för dig =) Krya på dig gumsan<3

2009-01-02 @ 11:29:19
URL: http://rebeccarasch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0