Måndag

Goddag!
Idag har jag varit pigg, somnade vid halv tio igår, var så grymt slut, haha. Åt lunch med mormor på exotic, mmmmmmm :) efter det gick vi på stan och köpte lite presenter till mig tills jag fyller år, underbart! :D Sen har jag också beställt tid för min stav att försvinna, detta kommer äga rum om prick en vecka, usch jag är nervös, det kommer bli grisigt, tur att jag är väldigt bedövad :) 

Tror inte att det blir någon träning för mig ikväll, jag förbannar min fossing för detta, den vill inte vad jag vill :O När jag går är det absolut inga problem, dock när jag vrider den i olika lägen smärtar det otroligt, vilket händer när jag springer, OCH vi ska till långsele nästa helg, om jag inte är 100 % då vet jag inte vad jag tar mig till, så oerhört svåra matcher och det kommer bli så himla kul! Jag ska be några böner :)

Seeeeeeen så har vi börjat prata om hur vi ska fira min och Ribbans 18års dag, Iza fyller mittemellan oss så vi har tänkt ha en gemensam stor fest, säger inget mer om det nu, men det kommer bli läckert! ;) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0