Lördag

godkväll!
Nu sitter jag här hos Sandra och myser :) vi har precis varit på hockey och hejat på luleå, tyvrr blev det ingen vinst men det var trevligt ändå. Den härliga andan i cooparena fick oss båda att bli väldigt festsugna, och på grund av stukad fossing spelar jag inte imorgon vilket betyder att fest går att räkna med ;) eller den är inte helt stukad, slog bara upp min vanliga skada och foten svällde som en ballong. Så nu överväger vi en massa alternativ, kommer bli bra hur som helst :)

Måste ju också nämna att vi vann båda matcherna idag vilket betyder att vi får fara till långsele i slutet på januari, och jag tror det är kvartfinal då, fattar ni!? kvartsinal i sm, hur bra är inte vi?

Nu ska jag supa till lite, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0