Lördag

Är så less på att vara sjuk just nu, men idag är febern låg och förhoppninsvis är jag helt kry imorgon. Fick dock besök idag av Oskar :) Vi såg batman, väldigt bra film! Och jag blev pigg av att få sällskap :) fast jag orkar inte se hockey med min familj just nu, herre gud dom är tokiga allihopa, nyss blev det mål, okej jag ska erkänna att det var ett jävligt snyggt mål men alla skrek så jag blev livrädd, och sen satt pappa och mattias och skrattade i typ fem min? För att det var så snyggt, galet :s

Aja, imorgon ska jag och mamma besöka piteå för att heja fram mitt lag till semifinal, hoppas det går bra! :) Sen ska jag bege mig till fröken Åkeblom för att få mitt hår klippt, hehe spännande :) Ha en trevligt lördag mina vänner! Puss

..mål igen, hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0